suck suck .....

Heej

KUl kommer till skolan och får veta att man inte har några lektioner fören 1 då blir man lite arg assa:O så ah vad gör man? jo pluggar typ ,men har typ inga böcker här har alla böcker typ hemma så kul:O idag bär det av till sis ska bli kul och träffa henne och få tärffa lilla hugo för linus är borta och åker skidor..  igår han man med att rida oxå för slutade halv 2:) det ja meast var arg över idag var att eftersom jag slujtar så sent åker jag direkt till sis och då hinner jag inte rida om jag vetat att jag började 1 hade jag hunnit rida på morgonen och då hade inte mossa behövt stå :/ låg bara hemma igå och kollade på film igår orkade inte plugga matte b men måste nog börja göra de snart:/ träffade inte sötaste igår och inte idag heller så saknar honom massa :( men får träffa honom imorn hoppas jag :) nää ska umgås med carro nu för har inget annat att göra:) så puss och kram skumbanan <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0