Sömn brist javisst:/

Buu på er

Nää nu börjar jag bli trött på att inte kunna sova:O har iaf sovit dom två senaste dygnen kan vara för att jags vo hos älsklingen då sover jag alltid bra:) igår var jag istallet och fick för första gången rida men då var det för halt så gick promenad istället:) sen hämtade sötaste upp mig för vi skulle äta hemma hos mig:P sen hem till honom och kollade på film och myste fast han somnade fast filmen inte var klar hehe han är så söt när han sover och får för sig att prata i sömnen hihi:3 försöker att sluta tänka för mycket på det här med mossa men det är svårt tiden går liksom.... klockan tickar och det är sjukt stressande:S nää ska snart gå och äta är sjukt hungrig:) puss och kram skumbanan <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0