Now You Know

heej hopp

Idag har jag varit hemma för att min jävla cp mage är helt ute och cyklar så mamma fick hämta mig i stallet för kunde inte ens stå upp:O så har typ legat och bara vilat hela dagen har oxå haft feber som vanligt sen min axel pajade:O igår på idrotten gjorde jag något dump jag ramlade och landade på axeln så nu har jag så sjukt ont så ah kan inte lyfta den igen:O så blev inget ridande idag iaf... sov hos älsk igår oxå lika mys som vanligt hjälpte hans syster att färga håret oxå:) hoppas att jag snart kan börja sova på nätterna igen märker på honom att han tycker de är jobbigt när jag får mina anfall men de har blivit bättre nu faqktisk men kan fortfarande inte sova själv då bara ligger jag och skriker :O ibland undara jag varför killar tycker de är så himla kul med spel:O ibland är de väldigt jobbigt att ha en kille som hellre spelar än att vara med sin flickvän säger inte att sötaste gör de men ibalnd kan de kännas så att de där spelet är bättre än mig:O har haften kille förut som bytte ut mig mot ett spel han satt bara och spelade och sa att de spelet var mer underhållande än mig då blir man lite ledsen slutade med att jag vart het bortglömd:/ hoppas bara att de här spelet inte ersätter mig oxå! hoppas bara att han är lite smartare och mognare att jag betyder mera än splelet i slutändan! ibland blir jag lite ledsen när man för höra att nää jag sitter och spelar vi hörs senare men sen hör dom aldrig av sig alls:/ men men kan ju inte tvinga honom välja för vet att han väljer spelet ändå för tjejer finns de gott om!imorn börjar jag inte fören kl 11 fett skönt slipper jag vara så trött om jag inte sover något inatt:) nää ska väl nörda med en kopp tee framför en film eftersom att älsk sitter hemma och spelar så finns inte mkt att göra liksom nää usch ska sluta klaga ska vara glad för att jag har dig du betyder så mycket för mig gullunge :3 J <3 Puss och kram skumbanan Patrik hahaXD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0