Naaw du är för söt :3

Buu på er i detta kalla väder:)

tar allt från början från i lördags kväll:) då var jag och älsk med rasmus och anna vi hade de trevligt men vi vart lite trötta framåt små timmarna men eftersom min sötsak är så snäll skulle han hämta sina päron när dom ville hem vilket blev ganska sent tyvär så älsk somnade i mitt knä *så himla sött* sen hämta dom och sen hem och sova:) sen vaknade vi ganska sent för vi var såååå trötta vid halv 12 vaknade vi men då låg vi kvar och myste i sängen till kl halv 1 då gick vi upp och åt frulle:P sen bar de av till stallet för en ridtur med carro då fick jag se att min häst tappat en framsko igen:O men som tur är kommer hovis någon gång i veckan:) sen gick jag och carro in och spelade lite gittttaaarrr:P sen hade jag tottopollarna så gick ut och tog hand om dom när man fick ett samtal om jag ville följa med och äta på resturang :D så åkte hem böt kläder sen hämtade älsklingen mig vid halv sex :) vi hade de väldigt trevlingt med god mat och trevligt sällskap:3 sen bar de hemåt till honom och mysa framför en film MYS MYS mera mys<3 i love my man Hihi* nää har lunch nu sen får vi se vad som häånder men puss på er så länge och gör inget jag inte skulle gort:)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0