Mossa<3

Lovade att göra ett inlägg om bara min prinsessa:) så här kommer det :)

Mossa eller Lownthwaite Moss Hawk som hon heter egentligen men lite för långt för att säga så det är mossa :) hon är en Fellponny som är från England från början kom till sverige som 4 åring då till åkersberga:) hon är 10 år nu:) hon är ca 143 i mankhöjd så inte så stor men hon har stora steg så känns inte som en ponny:) den 5/9 var vi och hämtat henne sen dess har hon varit här ute på landet hon är en lekfull liten dam som vet vad hon vill och om hon inte får som hon vill sätter hon arga minen till men den går fort över:) har börjat köra in henne och hoppat lite med henne och det tycker hon är jätte kul och hon är väldigt duktig oxå:) så till vår kommer våran första tävling att ske längtar som faen:) hon står i ett litet gulligt stall på två boxar där trivs vi båda två väldigt bra:) där står oxå en annan häst som är min kompis häst:) dom är som syskon dom bråkar lite då och då men när dom inte är med varandra då går jorden under hehe stacketet har gått sönder två gånger redan denna vinter heheh:P får se hur länge jag kan ha henne kvar för den andra hästen kanske måste flytta för carro byter skola så måste lösa det där ganska fort nu och de är lite jobbigt för vill ha kvar min prinssesa:) nu kommer de lite bilder på henne från lite nu och då:) så det var väl att om min lilla sötsak hoppas att du blev nöjd annars bara att fråga:) puss och kram mossa och Ninni<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0