KUL KUL :/

Heejsan

Sitter hemma i min ensamhet och försöker komma på något att göra men finns faen inget och mr är tråkig :( han sitter säkert och spelar men pallar inte fråga hela tiden vad han gör för oftast jag som får göra det inte så jävla kul:( nu är jag på cp humör vill bara ut orkar inte sitta inne och glo tv helöa jävla kvällen men får faen inte atg på någon alls ju:O ska försöka en sista gång men lovar inget jag blir arg... har kännt mig ganska glag idag  men enda sen jag kom hem vart jag deppig:O vet inte varför eller jo egentligen gör jag väl de men orkar inte ta upp de för de kommer bli långt men gör det lite kort.. är synd att förlora dig för vi har haft massa roliga oförglömliga minnen men du bara skär av iskallt vf? fattar ingget alls. vågade inte fråga varför men ville men nu får jag gå undrande för orkar inte prata med dig är för ledsen för det har ändå förlorat en bra eller snarare min bästa kompis men de betyder väl inget för dig. skit samma de är inte mitt problem egentligen men ah känns bara jobbigt att du är borta:/ men men nu ska jag gå och gömma mig i min ensam het. sorry är lite nere som ni märker och har ingen riktigt att prata med heller det är ganska jobbigt:( <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0