Jävla äckel grejer:O

Heejsan

Inatt har jag för första gången sovit helt okej bara vaknat flera gånger och trott att älsk vart bredvid mig och legat och kramat kudden hehe nää men saknade honom inatt när jag vaknade:/ men ah han var så sjukt osociall igår som helst som godnatt fick man du med(L) ja men visst tack och god natt ska aldrig störa dig i ditt spelande igen ibland undrar ja varför världen uppfann spel:O men ah han har iaf något att slänga ut pengar på de är ju tur det iaf:) nää nu klagar jag igen du får sluta med det Denise du ska vara glad över de du har istället Jag vet men ibland blir jag bara så trött :/ nää idag har jag så sjukt ont i min axel oxå så jag vet nte vart jag ska ta vägen men ah får väl stå ut:) puss och kram skumbanan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0