God Morgon :)

Heej ¨på er:)

inatt har jag iaf sovit som en vette vad på grund av att jag sov med älsk:3 måste seriöst prata med någoin snart börjar bli lite jobbigt att jag inte kan sova utan sötaste för då gråter jag hela natten för allt de här med Mossa det är sjukt jobbigt visst har inget emot att sova hos honom men någon gång måste vi väl vara ifrån varandra:/ men men nu har jag en jätte rolig lektion not  Religion JIPPI ah fast nää säger man då:/ idag är min mage inte riktigt med mig som vanligt så funderar på att åka hem tidigare för nää kan inte andas som jag ska men får se om de finns någon som kanske kan få mig att stanna vem vet;)nää puss på er sötnöttaaaarrr <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0