Bläääää

Heej på er

Blev ingen nästan ingen sömn inatt heller:( även fast jag sov hemma hos älsk:/ tiden rinner ut och känns som att det ända jag kan göra är att komma på medans du tas ifrån mig. vet du hur det känns att förlora en bästa vän? det vet jag och det vill jag inte göra om. alla säger att det kommer ordna sig det är lätt för er att säga hur kan ni veta det? tänk om det inte alls löser sig! orkar snart inte längre vill bara gräva ner mig och komma fram när allt är löst. tur att jag har någon som finns där när jag behöver de:3 hoppas bara på att det ni säger är sant att det kommer lösa sig till slut för vill inte förlora in skatt inte en till räcker med en och henne saknar jag jätte mycket. puss och kram skumbanan

Kommentarer
Postat av: Erika

sv; aw tack. :D



Hon är en Estnisk ponny, men uppfödd i Sverige. :)

2011-01-19 @ 11:42:41
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0