Bad bad och mera bad:)

Heej hopp gummisnopp :)

Idag har jag och min syster och bror och lilla pappa vart och badat hela dagen:) trevligt trevligt:) gårdagen tillbringades med älsk och hans poolare först blev de inte så bra mellan oss så gick där ifrån men sen löste vi de och de vart bra sen:) just de har kört hela vägen till rimbo och från norrtälje och hem lite skamligt läsklígt de var i början men sen gick de bra:) undrar vad kvällen för med sig idag då :3 saknar älsk massa undara om han saknar mig oxå Hihi igår hände något som jag vart väldigt glad över antingen var han väldigt full eller väldigt tråkk men han sa de magiska ordet:D spelar igen roll om han var full eller trött han sa de iaf och de gjorde min dag idag :D nää mat dag snu MUMMS pussw och kram skumbanan <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0