Axel =mycket bättre nu:)

Buu på er alla kom nyss hem från stallet har släppt ut hästarna och älsk var med idag oxå för eftersom jag bara har en arm blir det lite svårt att göra allt så som att sätta på täcken fylla vatten packa hö hehe så han var jätte duktig han tog till och med ut trudie medans jag satte på mossa ett regn täcke :) eftersom min häst är så duktig kan hon gå utan att jag har grimma på henne släpper bara ut henne så går hon själv :) saknar henne massa nu vill rida NU:/ men axeln är bättre så imorn ska jag iaf tömköra henne tänkte jag vill inte ha en köttbnulle till häst haha:) tror att min prinsessa saknar mig oxå för hon var jätte gosig idag:3 just det yeehy hennes knöl under ganaschen är typ helt borta nu :D

såg oxå att jag fått en hel del kommentarer:) det är jag glad övcer:)
Svar Emma - Jo då nästan iaf ramlade av hästen så axeln hade åkt ur led och en spricka men annars är det bara bra med mig:)

Svar Tillia- hehe tack själv att du tycker det roligt att höra:) jo visst kan gör ett inlägg om bara henne:) 
 
svar Acelina- det hoppas jag oxå men det tror jag att det gör:)

Puss och kram skumbanan<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0