-19.7 :S

heejsan

när jag gick upp för att äta frukost imorse var de -19.7 kan det bli kallare:O hade en mysig kväll hemma hos mr igår:) innan dess var jag och red ramlade av 2 gånger hästen hade krut i backen hehe men jag klarar mig lite ont i ryggen bara men annars fin fint:) nu känns de verkligen som att vi är påväg mot något bra hon och jag :3 fick till galopp fattningen igår oxå:P på tala om ingenting min magen är helt fuckt up nu assa har haft problem med den massa nu under lovet:O mamma tycker jag ska gå tillbaka till doktorn men palla göra det och så hittar dom inget sen:O nää får se om det inte blir bättre får jag väl ta och göra de då:) pusss och kram skumbanan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0