Var hos syster

Heej

igår var jag hos syter vilket var väldigt roligt har inte träffat henne på länge nu:) assa vet inte vad jag ska göra men de här känns inte bra alls:( känns som att vi håller på att glida ifrån varandra som att du inte vill ha med mig att göra länge känns som att du dra dig undan så fort jag vill komma dig nära:'( men de kanske bara är en period vi gör igenom men känns ändå inte bra...hoppas att de löser sig snart för annars kommer jag bryta ihopp om de inte blir bättre:/ har iaf köpt lite satlstenar till mossa idag och sen hämtat hennes nya täcke yeehy:D på torsdag ska jag troligen få träffa robiin hoppas på de iaf innan han åker till italien över lovet skit unge inte alls avis(JOOO) hehe nää ska väl försöka få i mig något att äta då kanske * saknar min sötsak* puss och kram skumbanan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0