Torsdag javisst^^

Heejsan
idag är de faktiskt torsdag faen vad veckan går fort:) snart är de helg javisst^^ undrar vad som händer i helgen på söndag vet jag aif att jag ska på vhs möte:P hoppas min älsk blir frisk snart saknar honom massa nu :/ går fixade jag mitt rum oxå som blev helt okej var skit skönt att kunna sova som vanligt igen:) går började jag min sakta hoppträning med Mossa de gick faktiskt väldigt bra:D hon var skit duktig först var de lite läskigt att gå över de som låg på marken men sen så sprang hon till och med själv över de:P så såsnartr snön börjar försvinna ska vi last träna för att sedan kunna åka och träna:) sen blir de oxå terräng hoppningn när snön försvinner^^  jag har tänkt på att undrar om MR står för att han älskar mig de har slagit mig massa långer men alltid kommit fram till samma svar att varför skulle han inte... puss och kram skumbanan <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0