Miss u (L)

Heej på er

igår var jag inte i skolan eftersom att jag var in till sthlm till tandläkaren :) fett skönt att få sova ut sov hos älsk så de var mys:3 sen när man var klar hos tandläkaren var man och träffa oscar en snabbis fett kul de var att träffa honom igen var sjukt länge sen ju:/ sen åkte man och tog in hästarna hem och äta för då var man ju sjukt hungrig hade inte ätit sen kl 10 :/ sen efter de pluggade jag lite sen kom älsk och hämtade mig så söt som han är sen myste vi framför en film sen somnade vi så gott :3 nu har jag sovit med honom två nätter i rad hur ska jag klara sova utan honom inatt men men de ordnar sig nog alltid:) kan ju alltid drömma att han ligger bredvid heheh:P nä nu är de dags för första lektionen sen lunch med carro sen grangården sen prov sen hem så byy byy så länge puss och kram skumbanan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0