Jävla skiiit assa

VARFÖR VARFÖR har jag alltid oturen att få de som ingen vill ha och varför ska jag altid bli sjuk. nu undrar ni säker vad har hon gjort... jo de är så att eftersom jag har gallsten så kan jag inte äta något som är fett men ikväll var jag skrutt och två till ute och åt och då käkade jag pommes och de skulle jag inte gjort alls för de får konsekvensker som faen:O och de är inget man vill ha de kan ja lova alla på denna jord:/ för de är så hemskt att känna att man inte mår bra men man vill inte medge de... så ringde min mamma och pappa för alltid när jag är på väg att få mina anfall så triggar jag upp mig själv som faen vilket leder till att jag bara tänker på att jag har ont. och inte så kul att vara hemma hos någon annan heller för då vill man absolut inte må dåligt:S men mår mycket bättre nu när jag pratat ett tag med pappa:3 älskar min pappa även fast jag inte tycker om honom så mycket ibland hehe men vem gör inte de kan inte alltid bara bra.. skriver mera imorn puss och kram skumbanan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0