Äntligen^^

Heej på er

faen vad tiden går fort de är torsdag idag ju:) idag är de kort dag till halv 3 skönt ja visst :) nu har äntligen min lilla prinssesa fått sina skor så imorse var jag ute och red och gud vad hon var töntigXD som vanligt när jag inte ridit på ett tag:) inatt har jag inte sovit så himla mycket har haft för mycket att tänka på faen om min sömn problem börjar komma igen då blir jag ledsen:/ faen att jag har lång dag imorn ville förlja med och komma på sötastes lägehet men går till 3 meeep:( imorn är de matte prov då hoppas faen att de går bra... gud vad kul jag ska ha på lovet ska vara med våran hovslagare och kolla på och lära mig yeehy kul kul så har jag något att göra på dagarna medans MR jobbar:) puss och kram skumbanan <3 just de svar på kommentar: jaa 3 är långt för en som inte går länge dagar!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0