Alla hjärtans dag(L)

Heej på er
sitter hemma har nyss ätit lunch :) gårdagen var helt underbar men älsklingen ^^ han vart iaf glad över blommorna och kortet de är jag glad över:) vi hade en mysig kväll med godis och en film :3 sen vart jag väldigt trött runt 12 så då sov jag älsk såg klart på filmen sen sov han oxå eftersom han inte skulle till jobbet så kunde han vara uppe :) var och red idag oxå och mossa var helt galen i slutet hon flög och hoppade som en stutsboll XD men är nöjd med rid turen iaf för vi körde stationer för att hon ska lära sig att fatta galooppppp i kort tempo så blev trav en bit sen galoop en bit sen ner till trav och så vidare de gick sjukt bra hon fattade tillslut att man skulle fatta direkt när jag la till och med hem :D fast sen fick hon spattXD hon är så söt alla som ser blir oroliga för dom tror att jag ska ramla av med jag sitter kvar ändå:) nää ska gå och duscha nu sen får vi se vad som händer saknar min älskling iaf :/ puss och kram skumbanan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0