:3

heej på er alla

sorry att jag inte skrivit på ett tag men har varit lite upptagen i helgen:) först i fredags hämtade älsklingen upp mig i skolan sen bar de av Mot TÄBY :D först när vi kom ditt vart de en fika hos hans syster mys mys javisst:3 sen gick vi runt och kollade i affärer för Mr skulle köpa skoar men inget dög haha han är värre än mig hehe:P sen skulle vi äta middag och eftersom min mage är som den är kan jag inte äta så mycket med älsklingen såg till att jag kunde äta ordenkligt:) sen blev de bio sen hem och mysa farmför en film:3 fredagen kunde inte bli bättre älskar min sötsak och de bästa av allt att han var så söt att han bjöd på allt :3 sen i lördags var vi hos rasmus ett tag sen åkte han och rasmus iväg och kom inte tillbaka försen typ halv två och inte lite dragna hehe han är så söt när han är full:P sen igår latade vi oss bara sen bar de av till stallet och fixade sen hem och äta hos mig för en gångskull hehe:P sen såg vi film hos mig sen hem och mysa hos honom:) min helg har varit helt underbar :3 saknar redan min sötnos :/ men får kanske träffa honom idag men troligen inte har lite plugg att göra. nää ska ha lektion nu men kanske skriver ikväll igen puss på er så länge:P <3

Kommentarer
Postat av: omg..

tycker du det är långt att gå till tre? går till tjugo i fem alla dagar utom en då jag slutar halv fyra

2011-02-10 @ 11:56:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0