-22 :S

Heeejj

Idag är de alla hjärtans dag och jag har fixat massa till min älskling men han är sjukt:O så ah idag ska han åka och skriva kontrakt på lägenheten sen är den hans:) idag är de faen -22 grader trodde inte mina ögon imorse bbuuerr säger jag bara men jag ska rida iaf idag hehe men inte så långt men rida ska jag :) har fått ett nytt rid täcke av denice som ska provas:D igår var jag och carro i stallet och tog en lång ridtur med mamma trav och galoop kul kul tyckte mossa som inte ridit med trudie på LÄÄNNGGEE:/ så hon  var helt färdig när vi kom tillbaka :) vart ingen ridning i lördags för då var de hopptävling i uppsala :D nää hoppas på att min sötsak blir nöjd över de jag fixat :3 puss och kram skumbanan <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0