speeedad Häst^^

Heej på er har varit och jobbat och i skolan och i stallet:)
jobbet gick bra känndes att man inte jobbat på ca 2 månader!! sen har jag longerat Mossa massa nu oxå för att en i stallet hade kollat hennes rygg och trodde att kjag kunde börja skritta henne med padd på söndag för hon är inte öm längre och såret har dragit ihop sig massa så de ser riktigt fint ut nu:) så de ska bli väldigt kul:) längtar som FAEN^^ idag står jobb på schemat oxå imorn oxå och lördag pengar:) ska ta en promenad med mossa idag oxå om jag hinner men de borde jag:) ska även ringa hovis och säga att jag vill skjuta upp tiden på grund av att hon knappt blivit riden och skorna inte är slitna alls då känns de lite onödigt plus att hon är expert på att växa lite så kan nog vänta ett tagt till^^

kommer bilder på hennes rakning oxå ikväll sen när jag jobbart klart :)

Puss och kram skumbanan<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0