Sadel^^

Heej på er idag har de varit körskolan igen kom hem vid 5 tiden och åt mat sen bar de upp mot stallet:) D kollade på mossas rygg och tyckte att jag kunde börja rida med sadel igen:D JIPPI tänkte jag men humöret försvan när jag såg att min sadelgjord var borta fick panik och tänkte va faen har den tagit vägen:o sen kom de fram att de ligger i Ls bil^^ tog iaf en tur hittade någon lång sak som gjorde att sadeln satt fast iaf:) tog bara en jätte liten tur bara frö att känna hur de kändes hihi:) så nu börjar igångsättningen på alvar igen:) så skitta varje dag  nu och på söndag några steg trav kanske ska lägga upp ett schema:) nu ducshen puss och kram skumbanan<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0