Lucia:)

Heej på er sitter på bussen till Jens;) har bara haft två körlektioner idag men de gick bra körde ju inte över någon iaf ;) 0känner mig skit nervös när jag ska köra inne i stan massa rödljus och massa att tänka på :s hur ska man klara de här liksom :o men de går de med antar jag ^^ imorn har jag oxå två lektioner ska plugga massa teori oxå hade jag tänkt :) idag blir de ingen ridning men imorn ska jag försöka ut på en tur om vädret är med mig vid säga man vet aldrig ju ^^ nu är jag strax framme i Uppsala och ska kliva av men kanske återkommer senare vem vet;) ska pussa på min älskling lite sen massa mys ikväll ha de bra alla puss och kram skumbanan <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0