Körskolan:)

Heej på er har varit jätte dåligt underlag för att rida då jag inte har snösulor än då går de FAEN inte att rida men nu är de ingen snö kvar... konstigt väder hur ska man göra när hovslagaren kommer den 22 då????

Har körskola i två veckor nu de är skit kul att köra:) imorn har jag dubbla lektioner sen lite teori sen bär de av till jens ^^ han var här i helgen men de skiter jag i saknar honom redan massa<3 vette faen vad jag ska köpa till honom i julklapp någon som har något förslag på julklapp till kille?

Tog lite bilder på mossa och hennes nya inne täcke häromdagen lägger ut dom som vart mest bra:)

Blir inte mycket ridning nu på grund av underlaget ska försöka rida på onsdag få se hur de går:)
Puss och kram skumbanan<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0