Inte okej

Heej på er lång dag idag så blir en ridtur i mörkret:) men de är bara på med reflexer ja visst^^ igår när jag och mamma var och red så hände en sak som INTE VAR OKEJ vi rider lungt på en grus väg och så blir hästarna konstiga och då dyker en annan ryttare upp i full fat :S hästarna blir tokiga men ingen reaktion vi försöker lungna våra hästar men ryttaren kolla på mig och mamma som att vi är dumma i huvudet och ger världens min och rider iväg i världens tempo utan att ens säga ursäkta att jag inte sa något och ber om ursäkt att jag skrämde era hästar NÄÄ inget FUCK vad sur jag blev sen möter vi ryttaren när ryttaren var på väg tillbaka ännu en gång i världens fart förvi våra hästar hur smart är de liksom:O någon som inte har något i huvudet alls kunde väl ha saktat ner iaf så våra hästar slapp bli rädda men nää inte de inte jag var sur resten av dagen så jävla proffsigt bara för att ryttaren hade islandshäst och dom är MYCKET bättre än andra hästar ahhh nu är jag arg igen kan man inte bara vara lite proffsig och visa att man är en häst människa och sakta ner istället för att skrämma livet ur våra hästar:O som tur var hände de inget iaf!!!!!!!!!!! nää dags att plugga lite :) kommer bilder från stallet idag :) puss och kram skumbanan<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Man kanske inte kan rida ut med sin häst om man inte kan ha kontroll över sin häst. Stanna i paddocken nästa gång så slipper du freaka över att en annan häst rider på samma väg som du.

2012-02-18 @ 13:30:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0