Solar och badar^^

heej på er idag är det sjukt varmt ligger bara och solar och badar idag så sjukt skönt^^ kollar på gamla bilder och började gråta för saknaden är stor faen denise var´för var du tvungen att göra de beslutet för att de var de bästa för mig men ångrara varje dag att jag gjorde de:´( visst har de bra nu men minne´na finns kvar faen vad kul vi hade förr de får mig att le samtidigt som de får mig att gråta floder. men men sånt i livet man får ta hade väl inte varit här där jag är om jag inte hade fattat de beslutet men ändå de gör ont att tänka på hur de hade varit om jag inte gjort de:S faen de är inte bra att tänka för mycket känner jag.. nää nu till något bra snart kommer jens tillbaka:D igår red jag en sväng med mossa oxå vart förbi skutbanan och förbi märta hon tyckte mossa var jätte fin ^^ ska ner och rida idag oxå ska väl kanske rida med emma idah oxå hoppas de för mossa blir så sjukt taggad för vi tävlar en hel del och mossa ska vinna tycker hon hehe söt häst man har min prinssesa ja visst :3 vet inte vad jag skulle göra utan henne hon lyser upp min dag hon sviker aldrig eller nästan hehe;) hon finns alltid där när jag är ledsen de är som att hon förstår mig när jag är ledsen.. men de finns en till som betyder väldigt mycket för mig oxå han är min älskling oxå jag har två älsklingar de ni hehe^^nää snart dags för middag igen faen vad tråkigt de är att äta mat själv :O puss och kram skumbanan<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0