MYS:3

Heej på er har varit en kort dag i skolan idag till 12,05:) sen blev de hem och åt lunch sen luncha hästisarna oxå de var mysigt men väldigt dammigt hehe^^ red en kortis på volten pågrund av att hon har två lösa bakskor men hovis kommer imorn så jävla skönt :) så hon blir ny skodd på träningen ^^ just de hoppträning imorn ja de ska bli kul ;) sen fyller min finnaste pöjk år oxå har köpt prisent men de skriver jag inte vad för vet att han kollar lite nu och då så HA;) imorn blir schemat väldigt tajt först skola till 16.40 sen ner på stan och köpa något att äta och lite annat sen till stallet byta om ta in hästen fixa henne sko henne packa grejerna sen åka hoppträning hem lasta ur och kasta in henne i hagen sen hem och sova de blir min dag imorn hehe^^ men de ska bli kul iaf för behöver hjälp med att rama in henne för minsta lilla tvekan från mig och hon vägrar för hon känner att jag är osäker :/ 
nää kolla på tv och sen kanske sova men måste ju vara först med att gratta älsklingen hih^^ älskar dig Jens <3 puss och kram skumbanan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0