Bluubb Bluubb

heej på er nu har jens åkt hem eller han åkte i fredags men har inte haft tid att skriva har ridit och jobbat idag och igår var vi på fest hos malle fett sjukt massa nice de var hehe^^ idag hoppade jag med mossa oxå gick helt okej hade kunnat gått bättre måste jobba med att rama in henne mera för hon sliter sig gärna innan hon inse att vadå var de här allt och så drar hon mot dom istället skön häst man har hehe^^ saknar min älskling oxå massa han är så sjukt söt så ni anar inte har två älsklingar nu vilken lyckost jag är:3 nää nu väntar ja på att tiden ska gå innan jag ska iväg igen spännande kväll hehe^^ ha de göttt så hörs vi puss och kram skumbanan<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0