ännu en jobb dag:)

Heej på er faen vad tomt de var inatt när jens inte var med:( har jobbat idag ocå jobbade morgon så var bara att stiga upp tidigt men skönt att komma upp:) killar är helt otroliga dom har för farliga leksaker tur att de gick som de fick annars vette faen vad jag hade gjort:/ saknar min sötnos massa men vi har hela nästa vecka iaf:) igår var jag och red med emma och faen vilken ridtur ^^ skit kul iaf:) ska ner och rida ikväll så får se vart jag rider^^nää nu ska jag laga lite middag får se vad för spännande de blir då eftersom mamma och pappa inte är hemma så får jag klara mig själv men de är lungt synd bara att jens inte kunde stannat längre :/ ´men men  nää puss och kram skumbanan <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0