31/7-11<3

Heej på er nu har jens åkt hem vilket är mindre kul men något som är mycket roligare är att vi nu är helt officielt tillsammans ^^ helt underbart javisst^^ var och red lördags då var jens med hoppade lite^:3 sen hade vi en helt underbar myskväll ^^ igår blev de ingen ridning då jag tyckte hon kunde få vila en dag iaf hehe^^ idag ska jag bara gå en promenad med henne då hon har gått hårt hela veckan men sen imorn då blir de långtur tror jag:) ikväll ska jag jobba 16-21 sen är jag ledig tisdag onsdag och torsdag sen jobbar jag fredag lördag söndag sen har jag ca en vecka ledigt så då ska jag och jens hitta på något^^ nää sticka ner till stallet innan man börjar jobba på kanske ^^ puss och kram skumbanan <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0