Hatar måndagar

Heej på er

har haft en bra helg med mycket rida och massa mysa hehe har typ varit med älsk hela helgen mys mys:) i fredags var jag hemma och kollade på film och hade mysigt och lördag- söndag var jag med MR riktigt mysigt älskar att umgås med honom men inte för ofta för då tröttnar vi på varandra! imorn kommer hovis fett skönt nya sommar skor och inga snösulor så man slipper få röta:) i helgen ska vi förhoppningsvis lastträna mossa fett skönt så vi kan planera in lite träningar och så :) idag blev de ingen ridning bara lite longering för slutar så sent men för se om hon får stå imorn eller om jag orkar mig upp halv 6 och rida för hovis kommer kl3 och hinner inte rida efter eller känns inte så bra att rida ett hårt ridpass om hon fått nya skor precis men men vi får se får tänke lite under kvällen får se när man kommer isäng först:) hehe de man alltid längatr efter när man kliver upp ur sängen är att man ska få gå och lägga sig och sova igen alltid fett skönt när man är trött att bara ta en varm lång dusch ich sen krypa i säng ^^

är de bara jag som får helt tokdamp på lärare ibland undrar jag hur inteligenat dom är när vi har lektion sover typ 50 % av alla och dom andra ser ut som dom är påväg att somna när som men läraren märker inget hur dum får man vara:Omen men man´ska inte klaga men iaf man undrar ju:P skriver kanske mera ikväll sen puss och kram skumbanan <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0