Födelsedag:)

heej på er denna dag fyller massa underbara personer år och hela denna månad fyller massa folk år:) den 14 fyllde min bror 9 idag fyller min lillasyster 15 min sysling fyller 18 en kompis till jimmy och lite mig fyller oxå år idag och sen lite annat folk:) imorn fyller min morfar oxå år:P imorn ska vi lastträna mossa oxå får se hur de går:) ska bli spännande:) saknar min plutt massa nu hoppas han saknar mig ^^ men de tvivlar jag på alla tycker ju att jag är så jobbig så han tycker de säkert bara är skönt utan mig men jag vet inte..... snart flyttar han känns sjukt jobbigt mest för jag drömt om att han bara skiter i mig och börjar ett nytt liv och att jag inte ingår i de nya livet. men visst blir de så får de bli så kan inte göra nnågot åt men skulle bli ledsen då för tycker om honom för mycket för att släppa honom nu... saknar min lilla prinsessa oxå men ska till henne idag och mysa lite med henne och fixa lite inför flytten som sker snart :) älskar mig Mossa de vet du gumman du och jag genom allt<3 de kommer bli bra där borta de lovar jag dig gumman... vet att du kommer sakna trudie de kommer jag oxå men mest carro men lukas och luuring blir dina kompisar oxå :) puss och kram skumbanan söt jag vet^^ <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0