fint väder javisst

Heeej

min helg har väl varit helt okej inte som andra helger men har inte legat hemma och rullat tummarna iaf. de hade jag inte pallat för har varit ledsen på senaste tiden så orkar inte ligga hemma och glo på tv i min ensamhet då gör jag hellre något skiter i vad de är. idag har in bror haft kalas och de gick väl sådär hade de inne på lekrymden i norrtälje så då var ja med in för skulle köpa lite saker till mossa och så. så vandrade jag ner lite på stan i de vakra vädret:) har oxå vart upp till stallet lasttränat mossa de går sådär men hon gick upp tre gånger men sen var de stopp så de ska bli intressant hur de blir när jag flyttar henne:O men de ska väl gå bra hoppas jag:) nää ska väl plugga lite sen mysa framför tv,n med mig själv jjust de har ett träns nu:) puss och kram skumbanan <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0