Duktig hest^^

heej hur äre de med alla? här är de skit bra ^^ har en duktig häst igår red jag till terräng banan igen och mötte lollo på vägen hon mossa skötte sig skit bra hon tyckte de var skit kul:P så när vi kom tillbaka var hon plaskblöt hehe jag hade skit kul och var skit stolt att hon hoppasde hela banan:D idag hade jag tänkt att hon skulle stå egentligen men så blev de inte carro drog med mig på en tur :) men de gick bra hon var lite trött när vi kom tillbaka men hon skötte sig ^^ imorn bär de av till rådmansö på tävling javisst:3 så idag blir de inte så sent för ska upp vid halv sju:/ men så är de att ha häst! får se vad som händer sen på kvällen då mr är borta på fest med sina poolare så ah får väl sitta hemma imorn igen men men vi får se alltid hittar man på något:) nää puss och kram skumbanan och glad påsk på er önskar Denise och Mossa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0