Onsdag:)

Heej bloggen
sitter i skolan och har omvårdnad innan lunchen:) snacka stort paketet var igår tur att mamma hämtade mig med bilden så jag fick hjälp med det:) idag blir ett att hem och skriva om diabetes har inlämning imorn..
snacka skön vecka vi har nästa vecka eller iaf måndag tisdag:) börjar 12 och 1:) just det i helgen blir det harr göra klart Mossas och Trudies hage tråden kom ju igår också:P och alla andra gerejer och reflexer så nu lär vi synas:) imorn blir det att rida tror jag ska rida på volten behöver öva lite sånt med henne:) har så sjukt ont i benet idag på grund av att jag satt och gjorde galopp skänkel hela tiden när vi galopperade för hon slängde bara in galoppen annars:/ men det ska vi öva på:) neej nu måste jag fortsätta jobba puss och kram skumbananTycker bilden är lite gullig:3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0