Söndag:)

Tjöö
idag är det då söndag jippi:) (noot) imorn blir det första dagen i skolan är fett nervös:O nu är oxå hela helgen men älsklingen slut:( den har gått sjukt fort, just det glömde säga det att i fredags var jag helt tömd på energi när jag kom hem från skolan efter att ha gråtit en massa:/ idag var jag oxå i stallet och mossa är inte halt längre och idag hoppade jag med henne för första gången det tyckte hon var super kul med gud så läskigt hoppa över grejer som ser konstiga ut hehe men efter ett tag var det inte läskigt längre utan bara kul sen vart det tråkigt när det bara vart samma hinder då var bensinen helt slut på några minuter:) men är klart nöjd över att vara första gången och att vi inte direkt hade lätta hinder....utan ett däck, en vit och röd, ett blåt vit och grönt och sen bara en vanlig bom:P imorn  blir det att rida ut i skogen med carro och trudie igen då:) jippi längtar som faen att få komma upp i sadeln igen var ju tvungen att rida utan för hennes sadel vart dyngsur i torsdags när hon vart halt så fick ta hem den och torka :( aja ska mysa med älskling nu
puss och kram skumbanan <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0