LOV

Heej
alla kommer tro att jag är totalt knäpp men faen vill inte ha lov nu vill inte seriöst:O hade det inte kunnat varit nästa vefcka eller när faen som helst:O nu tror jag att han har landat i Miami den lilla skit ungen:( hur faen ska jag klara mig utan dig en hel vecka om inte mera:( hoppas du har det rukigt bra så du inte åkte i onödan för då du hehe och hoppas du inte glömt bort mig tills du kommer hem då blir jag ledsen:/ min halsduk luktar fortfarande dig sen du hade på dig den på bion.. usch kommer typ räkna dagar tills du kommer hem fy vad jag saknar dig redan lilla du.. nää ska ta och se film nu tror inte du kommer in idga tror inte du orkar det efter typ 14 timmars flyg resa.. men men nä puss och kram skumbanan<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0