Lördags mys:3

Tjöö
hade världesn skönaste kväll igår skit det var så jävla´värt det att åka :) är lite trött på grund av att någon som heter oscar kanske höll mig vaken hela natten hehe:) nää men faen hade så jävla kul alla var så jävla sköna:) vi vart kallade bönderna eller norrtälje bona Hahah en kul grej var ju bara oscar hade klätt ut sigt till clawn och det visars sig att carro är livrädd för clauwner:/ så tyckte lite synd om oscar :/ han och jag satt typ halva natten och pratade skit var kul vi hade:D kl 7 då gick jag och oscar upp och käaked för hans mage lätt som en vette vad hehe och jag var också väldigt hungrig! sen gick vi och lad oss igen och fick iaf en timme sömn jippi :D nää faen ni skulle sätt stället asså etach våning och hela skiten hehe nä en minnesvärd kväll/natt:) kl 3 ängnade jag och oscar och fedrick oss åt att städa undan lite jag och oscar var ju ändå inte trötta satt men iaf ni skulle faen vart där det var sjukt hehe:) måste prövas för att förstå känslan:) skönaste kommentaren från John '' du är ganska snygg för att vara bonde'' XD klock ren assa haha han sa det till carro, carro bara öö jaha tack eller ?:P nää nu ska jah göra mig iordning för natten sen sätta och och snacka lite med en person^^ Puss och Kram skumbanan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0