Hemma igen:)

Heejsan
idag är jag faen stolt över mig för jag gav mig ut och red själv även fast det snöade och massa:) tyckte jag hadde en dyktig häst som ville rida ut iaf :P sitter hemma hos älsk efters att ha typ rymt hemifrån för bråkade med pappa för att jag får inte tycka illa om någon av min syras kompisar men hon får skricka massa skit om mina kompisar utan att det gör något men när jag bara ogillar någon utan hennes *komnpisar* då är jag tydligen rasist :O öö h
nger inte med riktigt där:O aja nää måste bege mig till stallet igen snart för att ta in min häst:) har köpt en ny grimma till henne idag oxå vart en blå gul måste ju heja lite Hehe:* Puss och Kram SkumBanan :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0