Hemma från stallet igen då:3

BUU
idag har det varit en nästan världelös dag hatar torsdagar för har bara en lektion mellan 1-20 över 2 :S sov till typ 9 sen myste jag och johan lite;) sen åkte jag till skolan och hade matte B jätte kul(not) satt och pratade med lollo om hästar Haha:) vad ska man annars göra när det är sjukt tråkigt..sen bar det av till stallet för att rida beben:3 körde nästan bara kondition idag först skritt så hon vart uppvärmd bra sen vart det lite trav sen nästan bara galoop:) det gillade hon red en halv timme och har svettig när vi kom tillbaka Hehe men det är bara bra för då syns det iaf att hon jobbat:)sen bar det av hem och åt pannkaka:) Mums!! sen bar det av till stallet igen för att ta in hästen! hon tyckte att var på tiden när jag kom hon springandes mot mig :3 är fett taggad inför lördsag jag och carro ska rida till terrängbaban och hoppa lite JIPPI:* nää ska plugga lite nu puss och kram skumbanan <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0