buu:3

Tjöö
det här suger som faen assa inget att göra ingen att vara med och jag är för feg för att prata med alla för då får man värsta blicken typ som att *okej vart kom du ifrån:O* saknar alla på åva som faen måste åka och hälsa på men då blir det väl att man inte vill åka där ifrån sen skulle kunna tro det va... idag blir det att hem och äta sen åka och rida min sötaste hon börjar bli smal nu hihi:3 igår jävla vilken rid tur vi fick med trudie och carro vi hoppade lite oxå och vet ni vad min häst hoppade faen hehe stolt över henne :) så nästa helg funderar vi på att rida till terängbanan och hoppa lite på lördagsmorgon sen blir det fest på kvällen yeeh:)väldigt gammal bild på mig från 8 typ hihi:# puss och kram skumbanan <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0