Yeehy:)

Tjöö bloggen

nu är jag glad igen :) ska gå och ducha snart om man orkar hehe så är det alltid man bara nää faen måste duscha sen när man ska det så bara nää afen orkar inte gör de sen :P längtar till helgen för på kommer sötsaste hit:D det ska blir kul att visa lilla väddö för någon som är uppväxt i stan:) som sagt bor ju på landet hehe :P idag när jag satt på bussen och var lite små ledsen satt jag och tänkte på viktoria som jag typ alltid gör när jag är ledsen för det var henne jag alltid åkte til när jag var det och då känndes det alltid bättre är ett år sen du gick bort nu gumman :( saknar dig som bara den och det versta är nog att de gick så fort han inte säga hej då det har jag stor ångest över:O allt var så bra mellan oss och vi hade så kul så en dag plöstligt vart du sjuk och allt var förändrat men ändå så märktes det inte speciellt tills frö ett år sen då en vecka innan du dog vart du jätte sjukt och man viste nästan att nu var det slut men jag italade mig shälv satt nej hon kommer inte dö hon är en kämpe hon kommer klara det här men ändå hade jag en magkänsla av det skulle inte sluta så lyckligt och det gjorde det inte heller 1/8 då dog min älsklig och lämnade ett stort tomrum kvar det är fortarande tomt efter dig saknar dig så himla mycket gumman men vi kommer ses igen och jag tänker på dig hela tiden och då får jag ett leende på läpparna då jag  tänker på hur mycket kul vi hade tillsammans:) begär inte att någon ska läsa det här men vill ändå skriva om viktoria:) vi hade både bra och dåliga stunder du och jag stumpan fans gånger då jag inte alls fick som jag ville för ibland var du så himla envis haha undrar vad du hade fått det ifrån minns att någon sa att din mamma var exakt lika dan antagligen därifrån du fått de:) kommer aldrig glöma när jag åkte ner i höet och du bara stod och kollade på mig och undra säkert vafaen håller hon på med hehe det undrade jag nog själv men sa ingen.. nu är du uppe i himlen bland din mamma och pappa och alla dina andra släcktingar som gått bort... du står dör uppe och kollar ner på mig och vakar över mig medans du håller reda på dina egna så barn som springer omkring på dom öppna felten... puss och kram skumbanan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0