usch:O

Tjöö

har mått så sjukt dåligt både idag och igår tror faen att det är gallan iaf:O för kan inte äta något fett överhuvutaget då mår ja pyton:O igår hade jag kramper oxå något är du fel men frågan är vad hoppas jag inte får det idag iaf.. i helgen har oscar varit här oxå:) vi hade sjukt mys ville inte att han skulle åka hem saknar han redan:( hoppas att han vill komma tillbaka :) funderar på att träffa han något i veckan men vet inte om han vill eller kan:/ annars hoppas jag att de blir helgen om han nu inte ändras sig om vad han känner :/ men det tror jag inte eller hoppas iaf inte de :) nää måste försöka plugga lite om jag nu går till skolan imorn beror på hur jag mår:S men tror det iaf kan jag försöka.. ska försöka hälsa på systeryster oxå något i veckan:) puss och kram skumbanan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0