Torsdag

Heej
idag är det torsdag och jag trodde att eftersom vi bytt schema skulle mina torsdagar se annorlunda ut men nää inte idag iaf men resten. tur det iaf har tröttnat på att åka till skolan för en lektion:O

hade väldigt kul igår hehe:P idag kommer förhoppningsvis mr och rider som han sa att han skulle hoppas han inte bangar:O men det tror ja inte han själv som ville det så ah:P undrar vad man ska hitta på i helgen? om någon vill hitta på något bara att höra av sig:) annars får jag roa mig själv helt enkelt... faen det har kommit snö under natten.... men det är inte minus alltså kommer det troligen bli slask av det hela JIPPI *NOT* nää ska förlja med mamma och handla nu sen göra mig iordning för skolan så kanske lägger in ett inlägg senare ikväll om jag inte är ute i kväll igen;) så puss och kram skumnanan så länge <3

Kommentarer
Postat av: Lucke

Var med i dagens blogg om du vill :P

2010-11-18 @ 10:01:19
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0