tisdag:)

Tjöö
idag är det så att jag och min käre far ska på teorikusr:) och jag kommer seriöst somna hehe är sjukt trött för var ledsen igår så sov inte speciellt mycket:/ känns som jag är väldigt ensam:O sorry att jag typ bara klagar men om ni tycker det är jobbigt behöver ni inte läsa de för jag skriver inte för att någon ska läsa utan för att bara få ut mig allt sen om någon läser det är det bara ku:) nää känner att alla mina kompisar lämnar mig och överger mig fast vi var väldigt bra kompisar tur at jag iaf har carro:3 känns som att jag inte litar på någon längre vet inte varför men ah så är det iaf:/ finns typ två personer jag litar på i nu läget men förhoppnings vis kommer det flera senare när jag lärt känna lite flera här:) puss och kram skumbanan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0