Stallet

Tjöö
har varit i stallet en stund idag men eftersom jag inte direkt kännde mig helt kry vart det inget men hon dör nog inte av de iaf:P imorn ska ja nog inte heller rida men onsdag torsdag och fredag och hela helgen måste ja rida:P får se vad som händer ikväll då:) faen vad trött jag blir på att mitt spotify inte funkar som det ska :O nu har ja iaf pratat med oscar känns skönt men ändå synd att släppa honom men de hade inte funkat iaf kanske senare i framtiden men inte som de ser ut nu men är iaf kompisar kanske ska träffas nästa helg:)

 blir så jävla arg assa så gör man inte man tar inte andras grejer och säger att de är ens egna och sen får mnan höra de av någon annan att vaa är de din han sa att de var hans är du helt bakom flötet eller har du inga hjärnceller kavr i hjärnan att tänka med att oj de här kanske inte är rätt men nää du gör först tänker sen. och sen upptäcker du att upps det fick koncekvenser då stör du knappt för att du gjort det. varför bara inte stå för att de är inte mina saker från första början då blir de inga koncekvenser av de... men men alla kan ju inte tänka som jag. inte konstigt att ja inte fick tillbaka de nu fattar ja varför för du var rädd att ja skulle bli arg när jag såg att det nästan var slut men vet du vad DET SKULLE DU TÄNKT PÅ INNAN nu får du stå ditt kast så enkelt är de..

PUSS OCH KRAM SKUMBANAN<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0