sometimes i just want hide in a corner

buu
sitter i skolan och ska snart redovisa ett arbete har två redovisningar och ett prov idag jippi-.- sen slutar ja så pass sent att ja inte hinner rida heller så blir sen middag idag för har hästarna oxå:P så idag får min lilla prinssesa stå men imorn ska ja rida:) sen på torsdag kommer hovis JIPPI äntligen rida som vanligt:3 får se vad man hittar på senare ikväll funderar på om ja har något att plugga men de tror jag faktiskt inte:P har typ inte så mkt innan jul nu bara nationella i matte A men de fixar jag;) ehhe lite självsäker får man vara ibland:) känner mig ovanligt glad idag och ja vet varför oxå men de är en hemlizz hih:P snacka härligt känsla när man kliver upp kvart över 5 och vet att man får gå och lägga sig och sova en och en halv timme till:D älskat känslan hehe ja vet jag är konstigXD snart är det jul undrar vad man får! vad har alla önskat sig i julklapp då?


puss och kram skumbanan <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0