Reason to cry:(

heej
sitter och kollar på bilder på min bby faen är ett år sen hon gick bort nu:( saknar henne så grymt mycket.. känner att om jag hade fått vara med dig nu hade det gått mycket bättre för är mera erfaren idag än vad jag var då.. men så blev de inte visst är glad att jag har Mossa henne älskar jag jätte mycket men du var något alledes speciellt gumman vi hade våra duster där vi inte kom överens alls men ibland för det mesta hade vi jätte kul :) saknar när vi hoppade det känndes som man flög fram:) har en låt som jag alltid börjar gråta till som jag lyssnade på samma dag som du dog den påminner mig alltid om dig:/ men du har det säkert bra där uppe:) som jag sa till dig när jag gicvk den dagen att jag säger inte hej då jag säger på åter sende för vi kommer träffas i himlen sen det lovade jag dig och det står jag fortfarande fast vid:) det känns så bra att vara tillbaka på våra ridvägara igen känns som det är på din rygg jag sitter på ibland fast jag vet att med är Mossas, ser lite av dig i henne ibland hon är ju oxå ett sto men ni ärt exakt lika envisa och ni ger alltid ert bästa.... pöss och kram skumbanan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0