Matte B

Heej
känner verkligen att det är nödvändigt att gå till skolan idag har bara matte b sen slutar jag börjar 1 och sluta 2 :O men idag är det torsdag en dag kvar sen helg:) idag måste jag faen ta och rida tycker jag men eftersom jag är så sjukt mörkrädd blir det att jag inte vågar rida på kvällen när inte carro är med:O men har faktiskt blivit bättre för nu rider jag även fast det är mörkt för carro drar med mig ut hehe nää kanske inte så men nästan :P funderar på om man kanske ska ta och träffa lite folk på söndag det beror på när mr åker hem oxå då kanske man åker med och träffar robin om han kan vid säga:) ska bli massa mys i helgen bara det blr så nu annars blir jag ledsen för har sett fram emot helgen så himla mycket... nää kanske ska ta och äta frukost innan man gör sig iordning och sen slappa framför tvn till bussen går :) hoppas de blir god lunch i skolan idag:) imorn blir det att åka på hälsomessa i älvsjö men skolan hoppas de är lite intressant iaf:) slipper iaf skolan hihi har massa prov och skit nästa vecka:O religions redovisning. matte B prov Matte A prov oxå tror jag sen har dom andra sha prov men inte jag har redan gjort de på åva :D puss  och kram skumbanan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0