Ledig:3

Buu
idag är man ledig då helt underbart att få sova hehe:) igår blev det inte mycket till ridning eftersom verken ja eller carro kännde för de så vart en lite promenad istället:P blir nog det idag oxå eller så kör jag det är ju kramsnö ute det gör att det blir stora klockor under fötterna då kan hästrna halka och göra sig jätte illa så är lite riskabelt att ut och rida nu men snart kommer hovis då blir det bättre:)

varför ska livet vara så himla jobbigt ibland varför kan de inte vara som i en bok där det alltid blir lyckliga slut.... men nää allt ska istället gå åt helvete.. folk bara försvinner ur ens liv utan att man hinner komma underfull med varför.... oc h utan att man får någon förklaring till varför utan det blir bara helt tyst och tomt. tur att man ha några underbara människor kvar i livet. och min bästa vän är nog min älskling:) det går att prata om vad som helst utan att du kommenterar de utan du bara lysnnar de är det man har en sån som dig till hehe :p älskar dig gumman du har en specill plats i mitt hjärtat så som några andra :3 kommer aldrig glömma när jag var ledsen och åkte till dig då bara lutade du ditt huvud mot min axel och det var somn att du tröstade mmig ocgh sa att¨ jag finns här det vet du¨ ^^ ibland undrar ja om livet är som en bok att allt redan är skrivet åt en att allt du gör är förbestämmt. att din framtid redan är bestämmd och du kan inte göra något åt de. men ändå tror jag inte det men man kan ju alltid undra vart livet för en om du själv bestämmer över vad som kommer att hända i livet eller om allt redan är bestämmt. de var en klurig fråga vad tror ni??
nää ska äta lite lunch nu så puss och kram skumbanan<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0